Kiera Cass: The Selection - A Párválasztó

The Selection - A párválasztó.jpgEbben a könyvben először a csodaszép borítója fogott meg. Tudom nem kellene a borító alapján megítélni egy könyvet, de az ember akkor is szívesebben vesz a kezébe egy könyvet aminek ilyen szép borítója van. Sokáig nem vettem rá magam, hogy elolvassam mivel nem akartam csalódni a könyvben, olvastam róla hogy mennyien szeretik, de valahogy egy darabig akkor sem mertem. Aztán idén szülinapomra megkaptam. Onnantól fogva már nem volt menekvés, de nem bántam meg.

35 lány versenyez egy koronáért és Maxon herceg szívéért ez lenne a Párválasztó. A trónörökösnek így kell a hagyomány szerint kiválasztania a következő hercegnét, a leendő királynét. Ezeknek a lányoknak ez egy életre szóló lehetőség. America Singer azonban nem akart kiválasztott lenni, nem is gondolta, hogy éppen őt fogják kiválasztani. Americá-nak így hátra kell hagynia az otthonát és a szerelmét, Aspen-t ezen kívül hátat kell fordítania a jövőnek, amit elképzelt maguknak.

Azonban a miután a lány egyre jobban megismeri a herceget úgy egyre jobban megkedveli. Lassan kialakul köztük egy erős barátság, ami talán később alapja lehet valami még erősebbnek...

 

– Szerinted különleges képességnek számít az, hogy reggel sokáig tudok aludni? – faggattam apát habozva, mintha nem igazán tudnám eldönteni a választ.
– Igen, azt feltétlenül tüntesd fel. És arról se feledkezz meg, hogy öt percen belül képes vagy legyűrni egy komplett ebédet – felelte. (…)
– Jaj, ti ketten! Miért nem írod be egyszerűen csak azt, hogy micsoda barbár vagy!

 

– Gondolja – folytatta rögtön Maxon –, hogy attól még szólíthatnám „kedvesemnek”?
     – Eszébe ne jusson – súgtam vissza.
     – Azért én nem adom fel. Nem az a fajta vagyok.

 

– Figyelj ide, kiscicám. Akár nyersz, akár nem, számomra mindig hercegnő leszel.
– Ó, apu!

 

A végére egész megszerettem ezt a történetet. A szereplők szimpatikusak, a világ is jól fel volt építve. A királyi Nagy Ő a távoli jövőben. :)

 

Eredeti cím: The Selection

Kiadó: Gabo Kiadó

Sorozat: A Párválasztó

Oldalszám: 360

Megjelenés: 2013

Moly.hu értékelés: 91%

Goodreads értékelés: 4,14

Szerintem a könyv: 4/5

 

Címkék: kiera cass