Quinn Loftis: Prince of Wolves

Prince of Wolves.jpgJacque a könyv elején egy átlagos 17 éves lány aki a barátnőivel Sally-vel és Jen-nel készül a végzős évére. Azonban egy különös idegen érkezése teljesen felborítja a szünetük utolsó két hetét.

Fane román cserediákként érkezik Coldspring-be, azonban nem sokára kiderül hogy ő sokkal több ennél. Fane egy Canis Lupus vérfarkas és egyben a romániai falka alfájának a fia. Fane rájön, hogy Jacque számára az igazi társ, azonban a coldspring-i falka alfája már magának követelte Jacque-t. Fane-t megpróbálják elijeszteni, de mivel ez nem sikerül ezért a falka alfája, Lucas kihívja Fane-t egy párbajra.

Jacque élete fenekestül felfordul. Megtudja, hogy benne is csorog némi vérfarkas vér mivel az apja az. Az érzelmei teljesen felfokozódnak Fane iránt, és akkor még ott a párbaj is.

A végére egész izgalmas lett a könyv, én amúgy is szeretem a vérfarkasos történeteket, de ez kimondottan tetszett. Sally és Jen beszólásain meg különösen jól szórakoztam.

Akinek felkeltettem az érdeklődését az az Amazon.com-on ingyenesen beszerezheti a könyvet elektronikus formában angol nyelven.

 

„MOM!” Jacque yelled, „WHO IN KING ARTHUR'S NAME IS THIS MAN IN OUR HOUSE, WHAT THE CRAP DO YOU KNOW THAT YOU AREN'T TELLING ME, AND FOR THE LOVE OF ALL THINGS THAT KEEPS US SANE WHAT THE HELL IS GONIG ON!”

 

 

Kiadó: Magánkiadás

Sorozat: The Grey Wolves

Oldalszám: 238

Megjelenés: 2011

Moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/quinn-loftis-prince-of-wolves

Goodreads link: https://www.goodreads.com/book/show/11947156-prince-of-wolves

Szerintem a könyv: 4/5

 

 

 

Címkék: quinn loftis