Holly Hook: Tempest

Tempest.jpgEgy egészen jó kis ingyenes könyvre bukkantam ismét. Nagyon olvastatta magát.

Janelle és az édesapja Floridába költözik, ahol nem sokkal később egy hurrikán csap le. Elsőre minden normálisnak tűnik aztán Janelle egyre furcsább dolgokra lesz figyelmes.

Van egy anyajegye, ami egy spirálra hasonlít, és egy ilyen anyajegyet fedez fel a srácon is, akit megment miután feltűnik egy hurrikánból. Majd hihetetlen erőt tapasztal, mikor puszta kézzel sikerül kitépnie egy ajtót a helyéből.

Később a lány rájön, hogy az a végzete, hogy hurrikán váljon belőle. A mitológiai hátterét röviden ismertette az írónő. Ezek a "viharemberek" az azték vagy inka (már nem emlékszem pontosan) vihar isten leszármazottai. Ők gondoskodnak az éghajlat egyensúlyának megtartásáról.

Janelle rájön, hogy eddig sok mindent nem tudott a családjáról. Az igazi anyja, aki a viharemberek magas rangú vezetője egy "Leszámolás Hadművelet"-hez akarja felhasználni a lányát, akiről azt gondolják a legerősebb viharember lehet.

Volt benne elég történés, elég bonyodalom. A vége szerintem nagyon jól sikerült. A végére egész megszerettem, kíváncsi lettem a sorozat többi részére is.

 

Kiadó: Magánkiadás

Sorozat: Destroyers

Oldalszám: 284

Megjelenés: 2010

Goodreads értékelés: 3,58

Szerintem a könyv: 4/5

 

 

 

Címkék: holly hook