Spirit Bliss: A múlt árnyai

1. A múlt árnyai.jpgA legjobb barátnőmtől kaptam kölcsön ezt a könyvet is. Nagyjából egyezik az ízlésünk, úgyhogy ami neki tetszik az nagy valószínűséggel nekem is fog. Most sem csalódtam az ízlésében. :)

A 2030-as években járunk, a vámpírok elhozták a sötétség korát, az emberek a föld alatt élnek. Hogy megváltoztassák ezt az elég sötét jövőt, visszaküldik Katherine-t az időben, hogy ölje meg Véreskezű Casimirt, minden vámpírok atyját.

Azonban Katherine nem számolt azzal, hogy abban az időben, ahová vissza küldték Casimir még ember volt, egy igen jó ember. Katherine Casimir unokahúgának Rodericának adja ki magát, aki Keith és Perlina esküvőjére érkezik a családhoz.

Rica egyre jobban megszereti az itt élő embereket, egyben Casimirt is, így elhatározza, hogy a megölése helyett megpróbálja megmenteni a lelkét, hogy ne váljon később Véreskezű Casimiré.

A történet sok-sok fordulatot tartogat, mire azt hinné az ember, hogy már kibogozta a szálakat és rájött ki melyik oldalon áll, akkor az írónő csavar rajta még egyet. Nagyon izgalmassá téve ezzel.

Spirit Bliss-től már olvastam az Árnyékvilágot, így kíváncsi lettem a többi könyvére is. Egyáltalán nem csalódtam benne. Nyugodt szívvel ajánlom azoknak akik már olvastak tőle, és egy kicsit is szeretik a vámpíros sztorikat.

 

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

Sorozat: Démoni érintés (Vörös pöttyös könyvek)

Oldalszám: 480

Megjelenés éve: 2012

Moly.hu értékelés: 92%

Goodreads értékelés: 4,33

Szerintem a könyv: 5/5

 
Címkék: spirit bliss