Meg Cabot: Nicola és a vikomt

Nicola és a Vikomt HU.jpgNem tudom írtam-e már, de Meg Cabot a kedvenc íróm. Ez a könyve is nagyon tetszett.

Egy szerelmi történet az 1800-as évek vagy az 1700-as évek második felének Angliájában. Nicola egy árva lány, aki az egyik barátnőjének családjánál tölti ideje nagy részét. Majd a Farely családnál vendégeskedik és innen kezdődnek a bonyodalmak.

Vicces, magával ragadó, én alig bírtam le tenni. Szerintem érdemes elolvasni. Azon nagyon jókat tudtam nevetni, mikor arról írt, hogy milyen viselkedés számít megbotránkoztatónak abban a korban, az nálunk már teljesen megszokott.

 

Eredeti cím: Nicola and the Viscount

Kiadó: Ciceró Könyvstúdió

Oldalszám: 292

Megjelenés éve: 2003

Moly.hu értékelés: 78%

Goodreads értékelés: 3.46

Szerintem a könyv: 4/5

 

 
Címkék: meg cabot