Meg Cabot: Airhead - Ki vagyok?

Ki vagyok HU.jpgMeg Cabot már több éve a kedvenc írónőm, és ezzel a könyvvel sem vesztett az imádatomból, sőt.

A történet dióhéjban annyi, hogy egy végzetes baleset után egy hétköznapi lány agyát átültetik egy szupermodell testébe, akit veleszületett betegsége ölt meg.

Ezután jönnek a bonyodalmak Em Watts szülei ugyanis aláírtak egy szerződést miszerint Em-nek mostantól Nikki Howard-ként, a szupermodellként kell tovább élnie. Ez volt az ára annak, hogy megmentsék a lány életét. Ha megszegi a szerződést, és elmondja valakinek a titkot, akkor a szüleinek két millió dollár kártérítést kéne fizetniük, de mivel nem milliárdosok, erre természetesen képtelenek lennének. Ezért Em belemegy a játékba.

Szerintem nagyon izgalmas, miután beindulnak az események a bevezető után egyszerűen letehetetlen.

"Néha úgy érzem, a gimi olyan hely, ahová a társadalom csak abból a célból küldi a fiatalokat, hogy letesztelje, van-e elég kitartásuk ahhoz, hogy megbirkózzanak a való világgal."

"Az orvostudomány etikai kérdéseivel foglalkozók szerint morális szempontból aggályos dolog lenne, ha valakinek az agyhalott testét használnák arra, hogy egy élő agyat ültessenek bele.
– Morális szempontból aggályos, ezt a baromságot – jelentette ki akkor Christopher. – Az én agyamat akkor ültetik be Hulk agyába, amikor csak akarják."

 

Eredeti cím: Airhead

Kiadó: Ciceró Könyvstúdió

Sorozat: Airhead

Oldalszám: 350

Megjelenés éve: 2010

Moly.hu értékelés: 83%

Goodreads értékelés: 3.78

Szerintem a könyv: 5/5

 

 
Címkék: meg cabot