Tammara Webber: Easy - Egyszeregy

easy_egyszeregy.jpgEz volt az első könyv, amit Tammara Webber-től olvastam, de engem meggyőzött, hogy még többet akarjak olvasni tőle. Annyira magába szippantott a történet és az írásmódja, hogy nehéz volt elszakadni a könyvtől. Bár szerencsére nem nagyon kellett mivel nyaralás közben olvastam. :)

A történet ott kezdődik, hogy Jacqueline-t a gimis barátja 3 év után dobja mivel politikus akar lenni, ezért még a diploma előtt ki kell tombolnia magát és ezt egy komoly kapcsolatban nem lehet. Jacqueline két hétig nagyon maga alatt van, aztán a legjobb barátnője, Erin megelégeli és elviszi egy buliba. Mikor Erin elindul a buliból a kocsijánál az egyik egyetemi évfolyamtársa kissé ittasan megpróbálja magáévá tenni, de feltűnik Lucas így erre nem került sor. Lucas megpróbálja megtanítani a lánynak, hogy védje meg magát, eközben egyre jobban egymásra találnak.

Jacqueline eközben kap egy korrepetitor-t is közgazdaságtanból, Landon személyében. Landon és Jaqcueline üzenet váltásai egyre fesztelenebbek lesznek, amibe egy kis flörtölés is belefért. Aztán később Landon-ről kiderül, hogy nem egészen az a személy, akinek a lány gondolta, de hogy ez alatt mit értek az derüljön ki a könyvből, nem akarom előre elmondani.

Lucas múltját is megismerhetjük a végére, megtudjuk milyen szörnyű körülmények között vesztette el az édesanyját.

Nekem sikerült a szívembe zárni a két főszereplőt, az írásmód nagyon tetszett, kíváncsi vagyok folytatásra.

"A kijózanodás és a bocsánatkérés mind szép és jó, de előfordul, hogy már késő."

 

"– Helyes. – A professzor úr feszélyezetten mocorgott, és újabb zsepit nyújtott felém. – Jaj, az ég szerelmére… ahogy a lányomnak is mondtam, nincs az a fiú a földkerekségen, akiért érdemes ennyit szenvedni. Én csak tudom, én is voltam fiú."

 

"– Kegyed csupa ellentmondás, Ms. Wallace.
Ránéztem, és fölvontam fél szemöldökömet.
– Ez áll a munkaköri leírásomban. Elvégre én egy lány vagyok, Mr. Maxfield."

 

"Bármi történik is valakivel, másutt az élet megy tovább."

 

Eredeti cím: Easy

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

Sorozat: A szív körvonalai (Vörös pöttyös könyvek)

Oldalszám: 334

Megjelenés: 2013

Moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/tammara-webber-easy-egyszeregy

Goodreads link: https://www.goodreads.com/book/show/18068060-egyszeregy

Szerintem a könyv: 5/5

 

Címkék: tammara webber