Tammara Webber

tammara_webber.jpgSzületett: USA

Hivatalos weboldala: http://tammarawebber.blogspot.hu/

Twitter felhasználónév: TammaraWebber

Műfaj: Romantikus, New Adult, Young Adult

Tammara Webber a szerzője A szív körvonalai és A sorok között című sorozatoknak.

"Reménytelen romantikus vagyok, aki szereti a boldog véget érő regényeket, mivel van elég szomorú befejezés a való életben. Mielőtt teljes állású író lettem, tanulmányis voltam egy egyetemen, közgazdaságból korrepetáltam, csillagvizsgálót menedzseltem, radiológiai titkárnő voltam és a legsápadtabb nő, aki valaha szoláriumban dolgozott. A gimis szerelmemhez mentem feleségül, van három felnőtt gyerekem és négy nagyon éretlen macskám."

Eddig megjelent könyvei:


Between the Lines/A sorok között

1. Between the Lines/Between the Lines - A sorok között
2. Where You Are/Where You Are - Ahol te vagy
3. Good For You
4. Here Without You

Contours of the Heart/A szív körvonalai

1. Easy/Easy - Egyszeregy
2. Breakable/Breakable - Törékeny
3. Sweet/Sweet - Édesem
4. Brave

 

Saját fordítás!

Forrás: https://www.goodreads.com/author/show/4826501.Tammara_Webber