Zakály Viktória

Zakály Viktória.jpgSzületett: Magyarország, 1985. július 15.

Hivatalos weboldala: http://zakalyviktoria.blogspot.hu/

Műfaj: Romantikus, Kortárs, YA (fiatal felnőtteknek szóló)

"Nem iszok szénsavas üdítőitalt, se tejet. Nem szeretem a mentol ízét. Van egy tetoválásom. Kormányváltós Trabanton tanultam meg vezetni. Voltam már szőke, vörös és fekete is, az eredeti hajszínemet még én sem tudom. Egyke vagyok. Úgy írok jobb kézzel, mint a balkezesek. Nagyon rugalmasak az ízületeim, mindenféle furcsa alakban tudom hajlítgatni például az ujjaimat. Tériszonyom van, de a kilencediken lakok. A világon a legjobban a piócától félek. A kedvenc ételem a pizza. Ja és a valóságban is szívritmuszavarom van :-)

Zakály Viktóriának hívnak, a Könyvmolyképző Kiadó írója vagyok. Ha a könyvesboltban keresel, megtalálhatsz a polcokon Szívritmuszavar és Hanna örök regényeimmel. Mindkét könyvem igaz történet alapján íródott és a saját verseimet tartalmazza. Ezen az oldalon az írásaimmal és a megjelent könyveimmel kapcsolatos információkat, érdekességeket találsz."

Eddig megjelent könyvei

 

Gábriel-duológia

1. Egyszeregy
2. Egyszercsak


Szívritmuszavar

1. Szívritmuszavar
2. Hanna örök

 

Forrás: http://zakalyviktoria.blogspot.hu/