Suzanne Collins: A kiválasztott

A kiválasztott.jpgA harmadik kötetben elérkezünk a lázadáshoz, mikor az emberek végre szembeszállnak a Kapitólium zsarnokságával. Katniss Everdeen lesz a felkelés arca, a kiválasztott.

Miután a Tizenkettedik körzetet lebombázták, az emberek, akiknek sikerült életben maradniuk átmenekülnek a Tizenharmadik körzetbe. Itt nagyon szigorú napirendet tartanak, és készülnek a lázadásra.

Szerintem elég eseménydúsra sikeredett ez a könyv, viszont nem volt túl sok, pont annyi minden történt benne, amennyinek kellett. Sokan meghaltak ebben a részben, de egy lázadás, egy háború végül is ezzel jár.

A történet lezárása is jó lett szerintem, nem lett túl csöpögős (ehhez a sorozathoz nem is illet volna egy ilyen befejezés).

Én nagyon gyorsan haladtam vele, volt hogy 200 oldalt elolvastam egy ültő helyemben.

 

Eredeti cím: Mockingjay

Kiadó: Agave Könyvek

Sorozat: Az éhezők viadala

Oldalszám: 432

Megjelenés: 2011

Moly.hu értékelés: 85%

Goodreads értékelés: 4,03

Szerintem a könyv: 5/5 

 

 

 

Címkék: suzanne collins