M. C. Beaton: Agatha Raisin és az elültetett kertész

Agatha Raisin és az elültetett kertész.jpgAmíg Agatha vakációzni ment valami meleg helyre, addig egy új jövevény érkezett a faluba. Mary Fortune-nak pedig rövid idő alatt sikerült James Lacey kegyeibe férkőznie. Ez pedig a mi Agathánknak természetesen nincs ínyére.

Azonban mikor a hölgyet egy cserépben elültetve találják holtan, Agatha és James az egész falut kikérdezi, hogy kiderítsék ki akarhatott rosszat Mary-nek. Kiderül, hogy elég kétszínű asszonyság volt, és ez okozta a vesztét is. Én nem jöttem rá, hogy ki lehet a gyilkos illetve volt tippem, de nem jött be. Nekem nagyon tetszett a lezárása a nyomozásnak.

Még mindig nem csalódtam ebben a sorozatban, pontosan azt kapja az ember, amire számít.

 

Eredeti cím: Agatha Raisin anad the Potted Gardener

Kiadó: Ulpius-ház

Sorozat: Agatha Raisin

Oldalszám: 254

Megjelenés: 2011

Moly.hu értékelés: 84%

Goodreads értékelés: 3,76

Szerintem a könyv: 4,5/5

 

 

 

Címkék: m c beaton