Spirit Bliss

spirit b_(1).jpgAz igazi nevem Hujder Adrienn. 1984. augusztus 23-án születtem, Pécsett. Édesanyám ápolónő, a szüleim elváltak, az apámmal nem tartom a kapcsolatot. Van egy húgom, Norcsi, aki már férjhez ment, és elköltözött. Én jelenleg még itthon élek anyuval és az élettársával.

Általános iskolába a pécsi Apáczai Csere János Nevelési Központ 1. Számú Általános Iskolájába jártam művészeti osztályba, ének-zene tagozatra. Itt tag voltam az iskolai kórusban és egy madrigál kórusban, valamint hét évig tanultam zongorázni és egy évig furulyázni.
 
Ezután a Széchenyi István Gimnáziumba kerültem humán tagozatra és itt is érettségiztem le.
 
Jelenleg a Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karán vagyok magyar szakos diák. A magyar szakon belül a nyelvészetre, azon belül pedig az anyanyelvi nevelésre specializálódtam. Valamint pedagógiai és alap pszichológiai képzésben is részesültem.
 
Ha lediplomáztam, nagyon szeretnék tanítani, de emellett az írással is komolyan akarok foglalkozni és az újságírás is érdekel.
 

Eddig megjelent könyvei:


Árnyékvilág

 
Démoni érintés