Kirsten Lobe: Párizsi macskajaj

Párizsi macskajaj(1).jpgEgy harmincas évei közepén járó amerikai lány, keresi a boldogságot Franciaországban, hogy megtalálja-e az maradjon titok.

Klein nagystílű, luxus életet élt gazdag francia barátja oldalán, csak egy bökkenő van a férfi nem akar gyereket, de Klein igen...

Ezért átszeli az óceánt Puccini nevű macskájával, hogy találjon egy odaadó, szerető férfit, aki akar gyereket. A keresés során nagyon izgalmas kalandokba keveredik megismeri a francia férfiak jó és rossz oldalát egyaránt, sikerül néhány barátra is szert tenni és próbálja átvészelni a kulturális különbségeket, ez nem egyszerű hiszen nem beszél franciául, illetve pár dolgot azért el tud mondani.

Hát a végén olyan csavar van, amire vagy számít az ember olvasás közben, vagy nem. Én számítottam és örültem, hogy az lett a vége, amire gondoltam, de nem akarom lelőni.

 

Eredeti cím: Paris Hangover

Kiadó: Ulpius-ház Könyvkiadó

Oldalszám: 432

Megjelenés éve: 2007

Moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/kirsten-lobe-parizsi-macskajaj

Goodreads link: https://www.goodreads.com/book/show/30055204-p-rizsi-macskajaj

Szerintem a könyv: 4/5

 

 
Címkék: kirsten lobe