Rachel Vincent: Alpha

alpha.jpgEljött ez a pillanat is, befejeztem a Shifters sorozatot. Kicsit keserédesen mondom ezt, mivel imádtam ezt a sorozatot. Mindegyik része nagyon tetszett, nem éreztem, hogy az egyik rosszabb lenne, mint a másik. Annyi vigasztal, hogy az írónő írt egy testvér sorozatot is, amiben gondolom néha feltűnnek majd az itt megismert szereplők is.

A lezáró kötet onnan fojtatódik, ahol az ötödik abbamaradt. Faythék megérkeznek a választásra, mely során a falkák vezetői megszavazzák ki lesz a testület elnöke.
Sanders vs. Malone.

Azonban már itt összetűzésre kerül sor a két tábor között és kezd kibontakozni a háború. Faythe falkája hatalmas vesztességet szenved, azonban ez az esemény segíti hozzá, hogy felnőjön a feladatához. Hát ez elég rejtélyes maradt remélem, nem szeretnék túl sokat elárulni, annak aki még nem olvasta.

Szerintem kellően esemény dúsra sikeredett ez a rész, ahol sírtak ott sírtam velük, ahol megkönnyebbültek, ott én is azt tettem velük.

 

"A minute later, Jace landed where I’d fallen, and I helped him up.
“You okay?”
“Hell, no.” He actually wobbled on his feet and clung to me, his face whiter than a sun-bleached Texas sidewalk. “There’s a reason cats don’t have wings.”
“Yeah, but at least we always land on our feet.”
“Then why did I land on my ass?"

 

Kiadó: Mira

Sorozat: Shifters

Oldalszám: 472

Megjelenés: 2010

Moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/rachel-vincent-alpha

Goodreads link: https://www.goodreads.com/book/show/6449378-alpha

Szerintem a könyv: 5/5

Címkék: rachel vincent