Meg Cabot: Locsifecsi ​királynő New Yorkban

locsifecsi_kiralyno_new_yorkban.jpgLocsifecsi királynőnk visszatér, New York felé veszi az irányt, ahol az eredeti terv szerint legjobb barátnőjével Sharival keres majd lakást. Azonban, amikor Luke felajánlja, hogy költözzenek össze, akkor Lizzie boldogan belemegy.

Az álláskereséssel már nincs ilyen szerencséje. Végül ingyen munkát vállal egy esküvői ruha szalonban, illetve Chaz apjának cégénél lesz titkárnő.

Főszereplőink élete ebben a részben sem lesz unalmas és bonyodalmaktól mentes. Egyesekről kiderül, hogy nem egészen olyan tökéletesek, mint amilyennek gondoltuk, mások szerepe pedig felértékelődik. Ennél homályosabban nem tudom megfogalmazni, hogy ne áruljak el túl sokat. :)

"Hárman meg tudnak tartani egy titkot, ha kettő közülük halott."

 

"Luke felébredt, és álmosan pislog rám.
– Bocs- suttogok.- Felébresztettelek?- Nem is csináltam semmi zajt. Lehet, hogy a zajos gondolataim ébresztették föl? Olvastam valahol, hogy a párok idővel annyira összeszoknak, hogy olvasni tudják egymás gondolatát. Luke, kérd meg a kezemet. Luke, kérd meg a kezemet. Luke, én vagyok az apád… ja, nem várjunk…"

 

Eredeti cím: Queen of Babble in the Big City

Kiadó: Ciceró Könyvstúdió

Sorozat: Locsifecsi királynő

Oldalszám: 360

Megjelenés: 2009

Moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/meg-cabot-locsifecsi-kiralyno-new-yorkban

Goodreads link: https://www.goodreads.com/book/show/25751655-locsifecsi-kir-lyn-new-yorkban

Szerintem a könyv: 5/5

Címkék: meg cabot