Shannon Hale: Vakáció ​Mr. Darcyval

vakacio_mr_darcyval.jpgA történet egy Jane nevű New York-i lányról szóló, aki megszállottan rajong a Büszkeség és balítélet Mr. Darcy-jáért. Mikor egy idős rokona távozik az élők sorából, a lányra egy Jane Austen mániások számára kitalált vakációt hagy örökül.

Jane-nek a vakációval az a célja, hogy végleg lerázza magáról ezt a megszállottságot, és tovább tudjon lépni, de lehet a sors nem egészen ezt az utat szánta neki...

Nagyon humoros, jól megírt, szórakoztató olvasmány ez a könyv. Én körülbelül egy nap alatt olvastam ki annyira olvastatja magát. Tökéletes kikapcsolódás.

 

"Colin Firth-nek
Maga remek fickó, de én férjnél vagyok,
úgyhogy szerintem legyünk inkább csak barátok!"

 

"Ha nem reménykedik az ember, nem tud ábrándozni sem."

 

Eredeti cím: Austenland

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

Sorozat: Austenland (Vörös pöttyös könyvek)

Oldalszám: 240

Megjelenés: 2014

Moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/shannon-hale-austenland-vakacio-mr-darcyval

Goodreads link: https://www.goodreads.com/book/show/21871771-austenland---vak-ci-mr-darcyval

Szerintem a könyv: 5/5

Címkék: shannon hale