Meg Cabot: Kísért a múlt

kisert_a_mult.jpgA sorozat utolsó kötetében a Allie osztálya osztálykirándulásra megy. Azonban az iskolának nincs elég pénze busz bérlésre, ezért osztoznak a buszon egy másik negyedik osztállyal...

Nem nehéz kitalálni, hogy ez a másik negyedik osztály Allie régi iskolájának, a Diófadombi általános iskolának a negyedik osztálya. És itt indulnak a bonyodalmak...

Szerintem nagyon jó volt ez a történet is, nagyon tetszett a sorozat megérte időt szánni rá. :)

"– Azokban az időkben, amikor a sziú, az apacs, az irokéz és a mohikán indiánok éltek itt – mesélte Carol kisasszony törökülésben, csukott szemmel –, volt egy szokásuk, amiből szerintem ti, gyerekek tanulhatnátok egyet s mást. Arra gondolok, amikor a törzs néhány tagja – gyakran annyi idősek, mint ti – összegyűltek egyfajta spirituális útkeresésre…
– Az olyan, mint világgá menni? – kérdeztem meglepődésemben.
Carol kisasszony kinyitotta a szemét, és rám nézett.
– Nem – felelte. – Az ausztrál szokás.
– Vagy úgy – dünnyögtem csalódottan."

 

"Lehet, hogy a régi dolgok- mint például a kunyhók, egytantermes iskolák, élő történelmi múzeumok és Washington elnök szabályai – végeredményben nem is olyan rosszak. Nélkülük nem tudnánk milyen jó nekünk most a jelenben.
Ugyanígy, ha nem Mary Kay lett volna a barátnőm nem tudnám megbecsülni, milyen jó barátnő Erica, Caroline és Sophie."

 

Eredeti cím: Blast from the Past

Kiadó: Ciceró Könyvstúdió

Sorozat: Allie Finkle szabályai kezdő tiniknek

Oldalszám: 248

Megjelenés: 2011

Goodreads értékelés: 3,94

Szerintem a könyv: 5/5

 

Címkék: meg cabot