Jamie McGuire: A jóslat

a_joslat.jpgA Sötétség és a Fény angyalai sorozat második kötete ez a könyv. Nekem tetszett ez a kötet is.

Ninát szörnyű rémálmok gyötrik az apja haláláról, de ezzel üzenni akar neki valaki, Nina próbálja megfejteni, mi is lehet pontosan az üzenet, de ez nem megy könnyen.

Nina átveszi az apja vállalatának vezetését, nagyon keményen kell dolgoznia, hogy elismerjék a munkáját. Eközben a Pokol sem hagyja a szerelmeseket nyugodtan élvezni a minden napjaikat.

Jared a Könyvből próbálja kiolvasni a válaszokat a kérdéseire, de a Könyv nem adja egy könnyen az információkat. El kell dönteniük, hogy háború szítsanak-e vagy egyedül szálljanak-e szembe a Pokollal.

A szereplőket még mindig nagyon szeretem, főleg Jared két testvérét. Szerintem, ha valakinek tetszett az első rész, akkor érdemes tovább olvasnia a sorozatot.

 

"Fekete farmer, fekete garbó orgyilkossághoz illő öltözetnek tűnt, hozzá a tarkómon szoros kontyba tekertem a hajamat. Amikor kiléptem, Clarie arca felragyogott.
– Van olyan cipőm, ami istenien menne hozzá.
– Nem viselhetek tűsarkút egy gyilkossághoz – válaszoltam, mert bosszantott a vidámsága.
– Miért nem? Én mindig azt szoktam (…)"

 

"– Lássunk munkához – mondta Bexnek.
Bex bólintott, és elővette a hátsó ülésről a neon rózsaszín sporttáskát.
Szemügyre vettem a táskát, aztán Bexre mosolyogtam. – Próbáltam rábeszélni, hogy feketét hozzon – vonta meg a vállát. – Vagy legalább barnát vagy zöldet. De nem volt hajlandó.
– Lehet, hogy könyörtelen orgyilkos vagyok, de azért elsősorban lány – közölte Claire, és rágót dobott a szájába."

 

Eredeti cím: Requiem

Kiadó: Maxim

Sorozat: A Sötétség és a Fény angyalai (Dream válogatás)

Oldalszám: 324

Megjelenés: 2014

Moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/jamie-mcguire-a-joslat

Goodreads link: https://www.goodreads.com/book/show/22391614-a-j-slat

Szerintem a könyv: 4/5

 

Címkék: jamie mcguire