Simone Elkeles: Chain Reaction - Láncreakció

chain_reaction_-_lancreakcio.jpgAz első két rész nagyon tetszett, reméltem, hogy a sorozat kap egy megfelelő lezárást a harmadik részben. Nem csalódtam a harmadik könyv is tele volt izgalommal, olyan dolgok derültek ki, amire nem számítottam.

Az alapsztori mind a három könyvben ugyan az, a déli latin srác és egy északi lány története, és mégis minden könyv egy új élmény. Talán a szereplők miatt, de mind a hármat alig bírtam letenni, annyira érdekelt, hogy mi lesz a vége.

Ebben a rész a legkisebb testvér, Luis is tinédzser, aki szeret kockáztatni. A fivérei próbálták távol tartani a bajtól, főleg a Latin Vértől. Azonban ez nem egészen sikerült.

A baj megtalálja Luis-t is, de a szerelem is rátalál, ahogy a testvéreire. Szerintem tökéletes befejezése ez a sorozatnak.

Nagyon megfogott az írónő stílusa, szívesen olvasnék  még tőle.

"– Ti most komolyan veszekedtek? – kérdezi Alex. – Egy éve nem láttátok egymást.
– Szeretünk vitatkozni – mondja Carlos. – Két dolog van, amiben jók vagyunk, ez az egyik. Ugye, mamacita?
Kiara a plafonra emeli a pillantását. – E-e-emlékeztess csak rá, miért is szerettem beléd?
Carlos pimaszul vigyorogva magához húzza. – Később megmutatom."

 

"Carlos felhúzza a szemöldökét. – Kikkel lógsz, Luis?
– Közöd hozzá, mint eszed, tehát semmi."

 

"– […] Alex, én mindig azt hittem, te vagy a legnyálasabb a famíliában, de tévedtem. Luis kenterbe vert."

 

Eredeti cím: Chain Reaction

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

Sorozat: Tökéletes kémia (Vörös pöttyös könyvek)

Oldalszám: 334

Megjelenés: 2013

Moly.hu linkhttps://moly.hu/konyvek/simone-elkeles-chain-reaction-lancreakcio

Goodreads link: https://www.goodreads.com/book/show/20358835-chain-reaction---l-ncreakci

Szerintem a könyv: 5/5

 

 

Címkék: simone elkeles