Tara West

SzületTara West.jpgett: USA

Hivatalos weboldala: 
http://tarawestauthor.wordpress.com/

Twitter felhasználónév: TaraWestauthor

Műfaj: Sci-Fi & Fantasy, Romantikus, YA (fiatal felnőtteknek szóló)

"Egy volt texasi gimnáziumi tanár vagyok, élveztem edzeni az író csapatot, még a hektikus határidőket is, amik az iskolai publikációkhoz tartoztak. Miután tartottam egy kis szünetet, hogy felneveljem a kislányomat, most otthonról dolgozom és könyvborítókat készítek.

A szabadidőmben imádok olvasni, tornázni és a családommal és a barátaimmal tölteni az időt. Részt vettem a Whispers sorozatom borítóinak megalkotásában és ezenkívül még 500 könyvhöz terveztem borítót."

 

Eddig megjelent könyvei:


Keepers of the Stone

0,5. Witch Flame
1. Curse of the Ice Dragon

Something More

1. Say When
2. Say Yes
3. Say Forever

Whispers

1. Sophie's Secret
2. Don't Tell Mother
3. Krysta's Curse
4. Visons of the Witch
5. Sophie's Secret Crush
6. Witch Blood

Külön álló könyvek

- The Eclective: The Apocalypse Collection
- The Eclective: The Haunted Collection
- The Eclective: The Time Collection

 

Saját fordítás!

Forrás: https://www.goodreads.com/author/show/1731936.Tara_West