Alyson Noel: Everlasting - Örökké tartson

Everlasting - Örökké tartson.jpgMikor végre megkaparintottam a könyvtárban az első gondolatom az volt, hogy végre megtudom mi a történet vége és, hogy a két főszereplő végre együtt lehet-e úgy ahogy szeretne.

Természetesen itt is eljön a boldog befejezés, de nagyon-nagyon rögös út vezetett idáig. Néha azt éreztem, hogy ez túl sok. Túl sok ez a hat rész, elég lett volna négy is. Mikor minden könyv végén már majd nem megoldódik a helyzet, akkor mégis nem sokkal később jön egy mindent megváltoztató fordulat.

Szóval örülök, hogy vége. Nem mondom, hogy világ megváltó könyvek voltak, de könnyed szórakozásnak megfelelőek. Végül is valamivel megfoghatott az írónő ha mind a hat részt képes voltam végig olvasni.

Ez az utolsó rész kicsit spirituálisra sikerült, de engem még ez sem zavart.

Egyelőre nem hiszem, hogy újra fogom olvasni, egyszer majd talán...

 

Eredeti cím: Everlasting

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

Sorozat: Halhatatlanok (Vörös pöttyös könyvek)

Oldalszám: 300

Megjelenés: 2013

Moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/alyson-noel-everlasting-orokke-tartson

Goodreads link: https://www.goodreads.com/book/show/18518770-r-kk-tartson

Szerintem a könyv: 4,5

 
Címkék: alyson noel