Nikki Jefford: Entangled

Entangled.jpgElőször a szép borítója fogott meg, aztán elolvastam a leírását és az is jónak tűnt így gondoltam teszek egy próbát (ráadásul ingyen jutottam hozzá az Amazonon). Egyáltalán nem bántam meg nagyon jó kis könyv.

Graylee és Charlene Perez ikertestvérek és mind a ketten boszorkányok. Egy dologban egyetértenek nem randiznak varázslókkal.

Azonban mikor Raj McKenna elkezdi ostromolni Graylee, akkor a varázslástól sem riad vissza hogy lenyűgözze a lányt. Charlene-t a könyv elején dobja a barátja egy másik lányért, ezért Charlene megesküszik, hogy vagy önmagában tesz kárt vagy a lányban, aki ellopta tőle Blake-et.

Azonban Graylee lesz az aki pár nap múlva meghal...

Majd egy feltámasztó varázsige segítségével visszahozzák Graylee-t az életbe. Azonban nem ment minden zökkenőmentesen a varázslattal, mert Graylee Charlene testében ébred. Alányok 50-50%-ban osztoznak Charlene testén.

A két testvér között nem felhőtlen a viszony, Charlene kiakarja űzni Graylee-t örökre a testéből, így Graylee-nek meg kell találni a módját, hogy visszajusson a sajátjába.

A végét azért nem lőném le előre, szerintem jól megoldotta az írónő és csak egy kicsit volt kiszámítható. Kíváncsi vagyok a további két részére is a sorozatnak.

Akinek felkeltettem az érdeklődését, és szokott angolul olvasni az az alábbi linken ingyenesen letöltheti a könyvet (egyenlőre még ingyenes, nem tudom meddig marad az).

Link:

http://www.amazon.com/Entangled-Spellbound-Trilogy-Nikki-Jefford-ebook/dp/B007BCORJK/ref=tmm_kin_swatch_0?_encoding=UTF8&sr=&qid=

 

 

Kiadó: Magánkiadás

Oldalszám: 281

Megjelenés: 2012

Moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/nikki-jefford-entangled

Goodreads link: https://www.goodreads.com/book/show/13494086-entangled

Szerintem a könyv: 4/5