Simone Elkeles: Rules of Attraction - A vonzás szabályai

a vonzás szabályai.jpgHa az első részre azt mondtam, hogy nagyon tetszett, akkor a második rész nagyon-nagyon-nagyon tetszett. Mindössze 3 nap kellett a kiolvasásához, pedig majdnem 400 oldalas könyv.

Carlos-t a családja Mexikóból Amerikába küldi Alex közelébe, hátha így távol tudják tartani a bajtól. Hát ennél nagyobbat nem is tévedhetek volna..

Carlos-t az Államokban is utol éri a baj, még akkor is ha maga nem keresi azt. Miután valaki csőbe húzza, és a rendőrök füvet találnak a szekrényében. Carlos választhat a kicsapás és a REACH program között. Ez a program a problémás gyerekekkel foglalkozik, hogy újra értékes tagjai lehessenek a társadalomnak.

Ekkor kerül Carlos a Westford családhoz, hiszen Alex-szel nem lakhat a kollégiumban. Mr Westford próbálja a helyes út felé terelgetni a fiút, kisebb nagyobb sikerrel. Westford családból a kis Brandon (Kiara öccse) volt a kedvencem. Ahogy az a kisfiút fokozatosan képes volt lebontani a Carlos által épített falakat az nagyon szép volt.

Aztán végül csak utoléri a baj Carlos, de ezt nem lőném le előre, hogy mi és hogyan történik. 

Imádtam Carlos-t és Kiara is a szívemhez nőtt a dadogásával együtt. Én nagyon szurkoltam nekik, hogy a végén  összejöjjenek. A befejezés nagyon jó lett, az utolsó mondat meg egyszerűen zseniális, én olyan jót nevettem rajta. Szóval ajánlom mindenkinek, akinek tetszett az első rész.

 

Eredeti cím: Rules of Attraction

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

Sorozat: Tökéletes kémia (Vörös pöttyös könyvek)

Oldalszám: 364

Megjelenés: 2012

Moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/simone-elkeles-rules-of-attraction-a-vonzas-szabalyai

Goodreads link: https://www.goodreads.com/book/show/16479338-rules-of-attraction---a-vonz-s-szab-lyai

Szerintem a könyv: 5/5

 
Címkék: simone elkeles