Lauren Conrad: L.A. Candy - Los Angeles üdvöskéi

L.A. Candy - Los Angeles üdvöskéi.jpgFélve, mégis kíváncsisággal kezdtem neki ennek a könyvnek, de arra gondoltam, hogy ha a Könyvmolyképző adja ki, ráadásul vörös pöttyösként, akkor annyira rossz nem lehet. Számomra egy fajta minőség garanciát is jelent, hogy vörös pöttyös. Nem voltam benne biztos, hogy mit várhatok egy valóságshow sztártól. Lauren Conrad a The Hills amerikai valóságshowban kezdte, volt honnan ihletet merítenie.

A történet két lányról Jane-ről és Scarlettről szól, aki nem sokkal azután, hogy L.A.-be költöztek, egy valóságshow főszereplőivé válnak két másik lánnyal, Gaby-vel és Madison-nal.

Megismerhetjük ennek a világnak a pozitív és negatív oldalát egyaránt, hogy elsőre mennyire magával ragadta a lányokat ez a csillogó világ, de a rosszakaróik áskálódása elöl ők sem menekülhetnek. Hiszen a féltékenység és a pénz nagy úr.

Szerelemi szál is van benne természetesen, ami jól összegubancolódik a végére, ahogy az lenni szokott.

A vége elég nyitott maradni és egy pici előzetes is van benne a következő részből. Már a második rész is megjelent nálunk, úgyhogy lassan arra is sort kerítek. :)

Elég olvasmányos a könyv, mindig történik benne valami, ami miatt tovább kell olvasnia az embernek, én 4 nap alatt kiolvastam, mondjuk nagy betűs, vastag lapos könyv.

 

Eredeti cím: L.A. Candy

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

Sorozat: L.A. Candy (Vörös pöttyös könyvek)

Oldalszám: 312

Megjelenés: 2011

Moly.hu értékelés: 75%

Goodreads értékelés: 3,37

Szerintem a könyv: 4/5

 

 
Címkék: lauren conrad