Alex Flinn: Beastly - A szörnyszívű

beastly-a-szornyszivu.jpgSzerintem mindenki ismeri a Szépség és a szörnyeteg című mesét, ha máshonnan nem akkor a Disney meséből. Bár be kell vallanom, hogy én is onnan ismerem, mivel nagy Disney rajongó vagyok.

Mi történne, ha a történetet áthelyeznénk napjaink New Yorkjába, két tinédzser életére vetítve. Kyle Kingsbury egy szuper gazdag tv-s fia, népszerű, ő lesz a bálkirály, mégis felszínes és gonosz. Eltiporja azokat, akik nem olyan jó külsejűek, mint ő, örömét leli abban ha belerúghat másokba, ha beletiporhat a lelkükbe, csak azért mert nem olyanok, mint ő.

Majd később Kyle-t összehozza a sors egy boszorkánnyal, aki szörnyszülötté változtatja, olyan szörnyű lesz a külseje, amilyen a belsője. Csak úgy törheti meg az átkot, ha két éven belül belé szeret valaki, és ő is szerelmes lesz a lányba és szerelmüket megpecsételik egy csókkal.

Kyle-t az apja mondhatni fogva tartja egy 5 szintes házban távol a nyilvánosságtól. Új hobbit talál magának, minden idejét a rózsáival való foglalkozás köti le. Mikor Lindy apja betör az üvegházba, akkor Kyle megfenyegeti, hogy hozza Kyle-hoz a lányát, különben megy a rendőrségre...

Film is készült a könyvből Alex Pettyfer és Vanessa Hudgens főszereplésével. Rajtuk kívűl feltűnnek még olyan nevek, mint Mary-Kate Olsen és Neil Patrick Harris. Nem teljesen maradtak hűek a könyvhöz, az már az előzetesből is kiderül, de ettől függetlenül a lényeget és mondani valót át tudták adni. Nekem nagyon tetszett a film is, bár tény, hogy a könyv jobb, de ez melyik könyvnél nincs így? Szerintem érdemes a filmet is megnézni.

 

Eredeti cím: Beastly

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

Sorozat: Vörös pöttyös könyvek

Oldalszám: 272

Megjelenés: 2010

Moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/alex-flinn-beastly-a-szornyszivu

Goodreads link: https://www.goodreads.com/book/show/12237738-beastly---a-sz-rnysz-v

Szerintem a könyv: 5/5

 

 
Címkék: alex flinn