Kristin Cast, Alyson Noel, Kelley Armstrong, Richelle Mead, Francesca Lia Block: Pokoli csók

Pokoli csók.jpgEz a könyv szerkezetében hasonlít a Pokoli báléjszakák című könyvhöz, ugyanúgy több szerző egy-egy novellája olvasható, bár ezek közül a szerzők közül kevesebbet ismerek.

Richelle Mead a Vámpír Akadémia szerzője, a Napfény című novellája tetszett, egy vámpíros mű, de nem volt unalmas, nem éreztem úgy, hogy a csapból is ez folyik és ez csak egy utánzat. Szerintem a vámpír könyvek sem mind egyformák, ha a szerző elég kreatív, elég gazdag fantáziával áldotta meg a sors, akkor igenis lehet újat alkotni ebben a műfajban.

Alyson Noel-től már olvastam a Halhatatlanok sorozat első öt részét, a Kelts életre! is a megszokott stílusában íródott, amivel már az Evermore-ban is megfogott. Ez a története is izgalmas volt.

Utána jött Kristin Cast Idefentje, ez egy kicsit zavaros volt számomra, ez nem igazán nyűgözött le. Lehet, csak nekem nem jött át.

Kelley Armstrong Vérmacskája viszont nagyon tetszett, itt is a stílusa tetszett, de maga a történet is jól ki volt találva.

Majd a végén Francesca Lia Block Lilith című novellája, nekem ez sem tetszett annyira, hogy őszinte legyek.

Ha ezek után választanom kéne, kinek a könyveit kezdjem elolvasni, akkor az Richelle Mead, Alyson Noel és Kelley Armstrong lenne.

 

Eredeti cím: Kisses From Hell

Kiadó: GABO Kiadó

Oldalszám: 251

Megjelenés éve: 2012

Moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/pokoli-csok

Goodreads link: https://www.goodreads.com/book/show/38880693-pokoli-cs-k

Szerintem a könyv: 3/5