Melissa Hill: Érted mindent!

Érted mindent(1).jpgNagyon tetszett, akkora fordulat van a végén, hogy csak lestem.

Egy harmincas éveiben járó ír nőről, Taráról szól, aki életmód-tanácsadóként dolgozik Dublinban, de egy kis városból Castlegateből származik. Mondhatni ez a két legfontosabb helyszíne a történetnek.

Tara kishúga (aki szintén a harmincas évei elején jár már) belebonyolódik egy egy éjszakás kalandba, ami persze neki sokkal többet jelent ennél. Majd nem sokkal később rájön, hogy teherbe esett...

Viszont senkinek nem akarja el mondani ki az apa, Tara és a szüleik hiába próbálják kiszedni belőle a férfi kilétét, egyszerűen nem hajlandó beszélni. Erre a bizonytalanságra épít sok helyen a könyv.

Például Liz, Tara barátnője arra gyanakszik, hogy a férje a gyerek apja...

De a végén olyan fordulatok, és emberi sorsok tárulnak elénk, amire egyáltalán nem számítottam. Engem teljesen lebilincselt főleg a végénél, már alig bírtam letenni. 

 

Eredeti cím: All Because Of You

Kiadó: Kelly Kiadó

Oldalszám: 326

Megjelenés éve: 2009

Moly.hu értékelés: 69%

Goodreads értékelés: 3.79

Szerintem a könyv: 4/5

 

 
Címkék: melissa hill